Καθώς τα Κ.Ε.Π. αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην επαφή των πολιτών με το Δημόσιο, παρέχοντάς τους υπηρεσίες «μιας στάσης», με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας που αυτή συνεπάγεται, η βελτιστοποίηση του έργου τους αποτελεί από την πρώτη στιγμή προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής Καλαβρύτων.
Στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας βελτίωσης και ανάπλασης των δομών του Δήμου, εγκρίθηκαν και εκτελέστηκαν εργασίες στο κατάστημα Κ.Ε.Π, Κλειτορίας εντάχθηκε στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ, με (myKEPlive) ώστε αυτό να καταστεί λειτουργικότερο, ασφαλέστερο τόσο για τους εργαζομένους όσο και για τους εξυπηρετούμενους πολίτες.
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός τους, μέσω τηλεδιάσκεψης – βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ, με (myKEPlive) εντάχθηκε ο Δήμος Καλαβρύτων.
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός τους, μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το myKEPlive περιλαμβάνει υπηρεσίες στις κάτωθι θεματικές ενότητες:
- Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις του Δήμου Καλαβρύτων
- Εξυπηρέτηση δημοτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από το Δήμο Καλαβρύτων για κάθε είδους υπηρεσίες που κανονικά παρέχονται με αυτοπρόσωπη παρουσία (αιτήσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά κτλ.).
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους δημότες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των δημοτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Για περαιτέρω πληροφορίες, οι δημότες του Δήμου Καλαβρύτων μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2692360502 & 2692360506 & 2692032755.